Tryb offline

REKLAMACJA

Jeżeli eko-opakowania, które u nas kupiłeś/kupiłaś są niezgodne z umową (dotarły do Ciebie uszkodzone lub są inne niż te, które zamówiłeś/zamówiłaś w naszym sklepie) masz prawo do ich reklamacji.

Nic się jednak nie martw! Proces reklamacji w greenopacku jest bardzo prosty. Wystarczy, że:

  1. Pobierzesz formularz reklamacyjny ,
  2. Dokładnie go uzupełnisz (pamiętaj, żeby dwa razy sprawdzić numer zamówienia),
  3. Prześlesz wypełniony formularz mailowo na adres: reklamacje.sklep@greenopack.pl,
  4. A my w ciągu 5 dni roboczych wyślemy Ci informacje, potrzebne do nadania paczki z reklamowanymi produktami,
  5. Ciebie poprosimy jeszcze o nadanie nam tego zamówienia zgodnie z przesłanymi przez nas informacjami.

Z Twojej strony to tyle. Resztą zajmiemy się my!

Gdy tylko reklamowany towar do nas trafi, sprawdzimy, co się w nim nie zgadza i…
  1. naprawimy uszkodzone opakowania,
  2. wymienimy produkty na nowe,
  3. obniżymy cenę ich zakupu,
  4. lub zwrócimy Ci pieniądze.

To, jak rozwiążemy Twoją reklamację zależy od tego, co w wypełnionym formularzu zaznaczysz jako “żądania klienta” oraz tego, czy to nieprawidłowe/uszkodzone zamówienie spełnia warunki wybranej opcji rozwiązania reklamacji.

Szczegółowe informacje na temat tych warunków znajdziesz w formularzu reklamacyjnym.

ZWROTY

Kupując eko-opakowania w naszym sklepie, zawierasz z nami tzw. umowę na odległość. Zgodnie z polskimi przepisami prawa możesz odstąpić od tej umowy i zwrócić zakupione produkty bez podawania przyczyny. Masz na to 14 dni, które liczymy od dnia odebrania przez Ciebie naszej przesyłki.

Żeby jednak proces zwrotu przebiegł sprawnie musisz:
  1. Pobrać formularz zwrotu ,
  2. Dokładnie go uzupełnić (pamiętaj, żeby dwa razy sprawdzić numer zamówienia),
  3. Przesłać wypełniony formularz mailowo na adres: reklamacje.sklep@greenopack.pl,
  4. Nadać przesyłkę z opakowaniami, które chcesz zwrócić na adres:
    POPRAWA P.S.A
    Rojów, ul. Rycerska 4
    63-500 Ostrzeszów

    (Pamiętaj, że przesyłkę ze zwracanymi opakowaniami musisz nadać w przeciągu 14 dni od momentu wysłania do nas formularza reklamacyjnego!)

I tyle!

Gdy zwracane przez Ciebie produkty do nas dotrą, niezwłocznie oddamy Ci pieniądze, które zapłaciłeś/zapłaciłaś za to zamówienie. Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni (od momentu otrzymania zwracanego towaru), jednak w większości przypadków robimy to znacznie szybciej.

UWAGA! Jeśli eko-opakowania, które u nas zamówiłeś/zamówiłaś były produkowane specjalnie na Twoje potrzeby (np. zawierały nadruki Twojego logotypu, miały wyjątkowe kształty, czy wymiary) prawo zwrotu Ci nie przysługuje.