Tryb offline

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Z czego są wykonane nasze produkty?
Nasze produkty wykonywane są z materiałów pochodzących z recyklingu. Wszystkie opakowania wykonujemy z makulatury. Niektóre z naszych produktów są wykonane w technologii „zero waste”, poznasz je po specjalnych oznaczeniach!
Czy nasze produkty są ekologiczne?
Tak, wszystkie z naszych produktów są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu oraz nadają się do recyklingu. Dodatkowo sam możesz nadać im drugie życie przez wykorzystanie ich ponownie!
Co zrobić, gdy zawartość paczki jest niekompletna?
Ze względu na gabaryty produktów, przesyłka może zostać podzielona na kilka paczek. W zależności od wielkości zamówienia, przesyłka może zostać dostarczona przez jednego lub dwóch przewoźników. Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty mailowe dotyczące statusów zamówień oraz o śledzenie lokalizacji przesyłki u przewoźnika.
Czy nasz produkty ulegają biodegradacji?
Tak, nasze produkty są wykonane z papieru makulaturowego, który ulega biodegradacji.
Jak zapakowane są nasze produkty?
Wszystkie nasze produkty składne są w pakiety, a później w zbiorcze kartony. A jeśli zamawiasz duże ilości to pakujemy je na palety. Wszystko bezpiecznie i z dbałością, aby nic w Twoim zamówieniu się nie zniszczyło podczas transportu.

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub przez maila?
Tak. Jeśli uważasz, że Twoje zamówienie potrzebuje naszej specjalnej opieki i uwagi, albo jeśli chcesz o coś dopytać lub złożyć zamówienie specjalne, to czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 oraz mailowo:

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy posiadamy stacjonarny sklep gdzie można obejrzeć nasze produkty?
Niestety, ale obejrzenie naszych produktów osobiście nie jest możliwe. Staramy się, aby nasze zdjęcie były wykonane z najwyższą dbałością i wszystkie istotne szczegóły były na nich widoczne. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Jest to możliwe, aczkolwiek trudne. Dokładamy wszelkich starań, aby wysłać Twoje zamówienie tak szybko jak tylko możemy, jeśli zgłosisz się do nas przed przekazaniem zamówienia do wysyłki, to anulujemy zamówienie, jednak gdy Twoje zamówienie zostało już wysłane to najprostszym sposobem będzie odmowa przyjęcie przesyłki od kuriera i wtedy wróci ono do nas. Najważniejsze to zgłoszenie do nas tego faktu, wtedy będziemy mogli rozwiązać wspólnie tę sprawę i zwrócić Ci Twoje środki taką metodą płatności jakiej użyłeś.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy dostanę wiadomość potwierdzającą złożone zamówienie?
Tak, na każdym etapie realizacji zamówienia, będziemy Cię informować o jego statusie. Nie musisz się o nic martwić. Jeśli jednak masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami:

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Twoje zamówienie wysyłamy tak szybko jak tylko możemy, czyli szybko. Maksymalny czas przekazania zamówienia do wysyłki wynosi 24 godziny, jednak zazwyczaj udaj nam się to zrobić szybciej. Później wszystko już zostaje w rękach firmy przewozowej.

Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, w trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru, czy zamawiasz jaka osoba prywatna czy jako firma, w przypadku zaznaczenia drugiej opcji poprosimy Cię wpisanie danych do faktury. Później wyślemy Ci ją na maila. A w razie pytań lub nieporozumień skontaktuj się z nami:

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Co zrobić jeśli płatność się nie powiodła?
W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt w celu ustalenia przyczyny takiego stanu oraz ustalenia dalszego planu działania. Postaramy się, żeby nie wpłynęło to na czas realizacji Twojego zamówienia, jednak musisz pamiętać, że nieopłacone zamówienie nie może zostać przez nas przekazane do wysyłki.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy możliwa jest płatność w innej walucie niż PLN?
W chwili obecnej niestety nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad tym, aby uruchomić takie rozwiązanie najszybciej jak to możliwe.
Czy można zapłacić przy odbiorze?
Niestety nie oferujemy takiej formy płatności. Wszystkie oferowane formy płatności sprawdzisz tutaj.
Czy otrzymam fakturę pro forma?
Tak, po zaznaczeniu w metodach płatności „przelew bankowy” faktura proforma zostanie dla Ciebie wygenerowana automatycznie i wysłana mailem.

Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, zapraszamy po odbiór Twojego zamówienia we wszystkie dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod adresem:

POPRAWA P.S.A.
Rojów, ul. Rycerska 4
63-500 Ostrzeszów

W razie problemów skontaktuj się z nami!

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Co zrobić gdy zawartość paczki jest niekompletna?
Konieczne zgłoś się do nas. Dołożymy wszelkich starań, aby ustalić przyczynę takiego stanu oraz jak najszybciej rozwiązać problem.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Co zrobić gdy przesyłka dotrze do nas uszkodzona?
Jeśli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, przed odebraniem jej od kuriera najlepiej spisać protokół o uszkodzeniu w jego obecności. Jeśli jednak zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona już po jej rozpakowaniu lub jeśli uszkodzona jest tylko jej zwartość to niezwłocznie skontaktuj się z nami i spróbujemy wspólnie rozwiązać Twój problem!

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Z reguły nie prowadzimy wysyłki za granicę Polski, jednak jeśli bardzo Ci na tym zależy skontaktuj się z nami, a może uda nam się wspólnie wymyślić rozwiązanie, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Czy mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Tak, z każdą zmianą statusu Twojego zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeniem. W mailu potwierdzającym przekazanie Twojego zamówienia do wysyłki otrzymasz numer listu przewozowego oraz inne niezbędne informacje od przewoźnika, które umożliwią Ci śledzenie drogi Twojego zamówienia.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Formularz zwrotu znajdziesz w zakładce zwroty i reklamacje [tu będzie link], a także szczegółową instrukcję jak postępować. Prześlij nam na maila wypełniony formularz, a następnie nadaj towar do wysyłki, zwrócimy ci środki na konto z którego zamówienie zostało opłacone w ciągu 14 dni. W razie dalszych pytań skontaktuj się z nami!

POPRAWA P.S.A.
Rojów, ul. Rycerska 4
63-500 Ostrzeszów

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Gdzie złożyć reklamację?
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. W razie ewentualnego zwrotu odpowiedni formularz powinien przyjść na Twojego maila razem z potwierdzeniem zamówienia, prosimy o wypełnienie go i przesłanie do nas mailem, następnie nadaj zwracany towar do wysyłki, a my zwrócimy ci środki na konto z którego zamówienie zostało opłacone w ciągu 14 dni. W razie pytań skontaktuj się z nami!

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl


POPRAWA P.S.A.
Rojów, ul. Rycerska 4
63-500 Ostrzeszów
Na jaki adres odesłać paczkę?
Zwracany towar należy odesłać na adres:

POPRAWA P.S.A.
Rojów, ul. Rycerska 4
63-500 Ostrzeszów
Czy mogę wymienić zamówiony towar?
Tak. Skontaktuj się z nami i wspólnie podejmiemy dalsze kroki.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Jak wygląda zwrot w przypadku produktów dostarczanych na palecie?
W przypadku zwrotów przesyłek paletowych koszty wysyłki zwrotnej, zgodnie z naszym regulaminem, pokrywane są przez klienta, czyli Ciebie. Cennik proponowanego przez nas przewoźnika dostępny jest tutaj [tu będzie link]. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami, postaramy Ci się pomóc jak możemy!

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl

Dlaczego ten sam produkt ma inną cenę przy innej ilości?
W związku z tym, że chcemy nagradzać Naszych Klientów, którzy składają większe zamówienia, stosujemy mechanizm, który pozawala Ci kupić taniej produkt kiedy zamówisz go w większej ilości. Jest to formą podziękowania Ci za zaufanie i złożenie tak dużego zamówienia, dodatkowo jest to również zachęta do oszczędności, bo oprócz niższej ceny produktu, opłata za dostawę jest również tylko jedna, bez względu na wielkość zamówienia.
Dlaczego zastosowany kod rabatowy nie zadziałał?
Sprawdź, czy na pewno kod został poprawnie wpisany, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, a literówki czasem się zdarzają. Jeśli jednak to nie jest przyczyną, istnieje możliwość, że dany kod rabatowy stracił już swoją ważność, albo nie jest ważny dla danego produktu, dla którego chcesz go zastosować. W przypadku kodów wysyłanych mailem wszystkie takie szczegóły zawsze są w nim zawarte, a przypadku specjalnych akcji promocyjnych, szczegóły również znajdują się w opisie promocji. Jeśli jednak wszystkie kryteria działania kodu zostały spełnione, a on nadal nie działa, błąd prawdopodobnie tkwi po naszej stronie, dlatego zapraszamy do szybkiego kontaktu w celu rozwiązania problemu:

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl

Czy produkujecie opakowania pod wymiar?
Niestety na chwilę obecną nie prowadzimy tego typ usług przy małych ilościach opakowań. Natomiast w przypadku dużych zamówień prosimy o kontakt, wtedy ustalimy szczegóły i wycenimy usługę.

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Napisz do nas lub zadzwoń!
Staraliśmy się odpowiedzieć na najważniejsze pytania, które mogą Cię nurtować, jednak jeśli nie udało nam się zaspokoić Twojego głodu wiedzy skontaktuj się z nami, a rozwiejemy Twoje wątpliwości w każdej sprawie!

+48 625 909 873

kontakt.sklep@greenopack.pl